1. Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Заявки се приемат единствено онлайн. С цел изключване на грешки, приемането на заявки по телефон не е възможно.

2. Какъв е срокът за доставка?

Направени поръчки до 14:30 часа се изпращат на деня и могат да се получат на следващия работен ден или събота, според графика на съответната куриерска служба.
Изключение се допускат при липса на складова наличност, за която ще бъдете информирани от наш служител.

3. Ще получа ли обаждане след направена поръчка?

Да, след всяка направена поръчка очаквайте наш служител да се свърже с вас за потвърждение на заявката, както и за уточняване на подробности за нейното доставяне.

4. Мога ли да получа фактура на юридическо лице?

Да, може. Фактурата ще се приложи в пратката, като касов бон ще бъде издаден от съответната куриерска служба.